onsdag 22 juni 2011

Sing your life

Okej, då ska vi se vad som kan vara annorlunda från förra bloggen till denna. Namnet är ju helt nytt. Det ska egentligen vara Marnästorg, torget i staden där jag är bodde och är uppvuxen. Platsen heter Marnäs torg och det är nog knappast världens vackraste plats men det kommer alltid ligga djupt i hjärtat. Jag kan skriva vad jag håller på med kanske. For tillfället jobbar jag på Näsets fotbollsskola och har jobbat där i snart två veckor, samtidigt så tränar jag Näsets herr-juniorer samtidigt som jag läser en sommarkurs som heter "Gender in sports", det är rätt mycket nu med andra ord. Tror att jag i måndags hade en timmes ledigt mellan kl.05.00 till 22.00. Egentligen behöver man inte ha ledigt utan det räcker nog med att man bryter upp det man gör och får göra något annat istället, nu är det endast en dag kvar dock. Imorgon kommer det vara vattenkrig på eftermiddagen och jag känner redan nu att jag ligger i riskzonen då jag har hand om 30 killar plus 4 killar från juniorlaget som tjänstgör som ledare under veckan. Ont i knäet som jag har också efter att ha varit med och spelat b-lags match i veckan så kommer jag inte kunna springa heller. Men vad gör det när man får gå denna vägen hem?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar