onsdag 27 juli 2011

Innerst inne är vi likadana, jag tror människor gör så av gammal vana

Igår var jag ute med Jocke och Dennis och tog ett par öl. Var längesen man träffade de i och med att jag farit och flängt rätt mycket denna sommar. Egentligen ska man väl inte dricka öl på en tisdag men så kan det bli när alla jobbar och står i, då får man anpassa sig. Hur som haver lärde jag mig återigen att man inte ska gå in här när man kommer hem. Eller ja, egentligen så spelar det väl ingen roll men jag har en tendens att bli patetisk och det är något jag försöker undvika om jag får välja. Troligtvis misslyckas jag (till exempel nu) men jag försöker i alla fall och det är inte resultat som ska framhävas det är vägen dit.





Dom säger jag varit farlig
Alltid har jag varit svag
Dom säger det är nåt med mitt huvud
men ingenting har någonsin
varit så nära ett svar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar