onsdag 13 juli 2011

It's not your birthday anymore

Tekniskt sett är det ju det i en timme till men nu ska jag gå och lägga mig och kika på Lost. Japp, har börjat titta om denna gudomliga serie. Jag är fortfarande lika fascinerad över John Locke, han är min favorit i alla fall tills den onda tar över (minns inte vad han heter Jacobs bror). Jag älskar hans historia om hur hans far utnyttjade honom för att stjäla hans njure och jag ryser lite varje gång han säger "don't tell me what I can't do".

Kan avsluta detta med att tacka för alla gratulationer men den här tog första priset alltså.



Min systerdotter utklädd till den häftigaste BD-popparen ever. Det fick mig att inse hur längesen det var jag lyssnat på BD och var tvungen att lyssna på några låtar igen. Jag lyssnar på så lite musik nu för tiden och oftast blir det Håkan vilket jag knappast har något emot. Men ändå, om nu denna dag ska gå i något BD tecken så får jag väl avsluta det här med det finaste jag sett live.




Eller nej vi avslutar det här muntert. För jag tror när vi går genom tiden att allt det bästa inte hänt än.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar