söndag 18 december 2011

Ever since I was eight or nine, I've been standing on the shoreline

Sitter och går igenom gamla dokument inför nästa säsong. Vissa saker behöver uppdateras och vissa saker behöver plockas bort och ersättas med annat. Men jag hittade grundbulten i vad jag tror på och vad som enligt mitt synsätt utgör vikten för all lagidrott. "Även om min skrivmxsin är en gxmmxl modell så fungerxr den mycket brx, förutom gällxnde en txngent. Mxn kunde tro xtt den knxppxst borde märkx dennx endx txngent då de xndra txngenternx fungerxr som de skx. Det verkxr dock som om dennx endx txngent ur funktion förstör helx grejen. Du kxnske iblxnd säger till dig själv: "Jxjx, jxg är ju bxrx en spelxare i mängden. Ingen kommer xtt märkx om jxg inte gör mitt bästx." Men det kommer xtt görx skillnad,eftersom ett lxg behöver xllx spelxre på toppen xv sin xnsträngning och förmågx för xtt vxrx effektivt. Så nästx gång du tänker xtt du inte är betydelsefull eller viktig för lxget, kom ihåg min gxmlx skrivmxskin. Du är en nyckelspelxre!" Inatt börjar förberedelserna för säsong 2012. Ett år som kommer lägga stor grund till all fortsättning i min framtida karriär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar