söndag 11 december 2011

Söndag idag. Känner mig bara matt och fundersam över vart dagen tog vägen. Imorgon ska vi ha seminarium och jag är sjukt förberedd denna gången så det känns bra. När jag var yngre så blev jag alltid jättenervös inför sånna här saker, eller att stå och prata inför andra människor men det har på något vis helt släppt. Jag har alltid varit av inställningen att utmana mig själv när det kommer till saker jag är rädd för och det är jag glad för. Jag har ju trots allt stått och pratat på en scen inför över 200 personer i år och det tycker jag är rätt bra gjort av en person som många gånger fejkade sjukdomar för att slippa redovisa för klasskamrater när jag gick på högstadiet. Hur som helst så är detta en seg söndag som gått aningens för fort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar