söndag 29 januari 2012

Det är dar som de här som förföljer mig vart jag än går

Ja, det var ett tag sedan jag skrev något här ser jag. Ibland glömmer jag bort att jag har en blogg och det är nog det sannaste sanningen jag kan skriva om varför jag inte uppdaterat den på länge. Jag orkar inte skriva vad jag har haft för mig för det minns jag inte. Har i alla fall kommit igång med c-uppsatsen som skrivs tillsammans med en kamrat och handlar om klubbkultur, den ska spetsas till om några veckor och kanske kan jag skriva mer då. Snart ska jag åka på möte (som vanligt), supersegt men hoppas att de bjuder på frukost (det brukar de göra på förbundet). Efter det ska jag hem och käka och klämma igenom några forskningsartiklar innan jag sätter mig på vagnen och dagens träning. Fullspäckad dag med andra ord. Imorgon och tisdag kör jag arbete och på onsdag är det tillbaka till skolbänken och så ser det ut de kommande veckorna. Finner mig alltför ofta sittandes och läsa träningslära vilket jag börjar tycka är sjukt intressant. Jag skulle aldrig våga kalla mig kunnig inom detta område då jag är inte tillräckligt ung längre för att veta allting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar