lördag 14 januari 2012

Saknad kan man lära sig att leva med ibland genom en iskall vinter

Tänkte mest skriva ett inlägg för att skriva något. Jag är ganska dålig på att göra saker framför datorn och ni som jag spelar worfeud med ber jag om ursäkt för jag är så seg. Idag har det varit sol och relativt skönt ute, snart kommer våren och sommaren, sen hösten och vintern igen. Jag vet inte vad jag ska skriva om kanske bara ska skriva lite bokstäver som bildar ord som blir till meningar men utan mening. Livet snurrar på i vanlig takt och på måndag gör jag mitt första riktiga arbetspass för i år. Måste söka CSN och kurser till nästa höst. Som det ser ut just nu så kommer det inte bli någon avancerad utbildning i göteborg. Jag funderar på att söka idrottspsykologiprogramet i Lund bara för att se om jag kommer in men jag vet inte om jag kommer gå även om jag kommer in. Sen har jag min bakplan i bakhuvudet som jag kör på annars. Jag funderar rätt mycket på vad jag ska göra, det är bara svårt att göra allt eftersom man måste ha pengar. Hade jag fått så hade jag pluggat hela livet tror jag. Det här är det bästa som finns speciellt som det inte finns så mycket pengar inom det området jag vill jobba. Jaja, framtiden kommer ju varje sekund och varje sekund jag får göra det här som jag trivs med är jag ytterst tacksam och jag lovar det är något att sträva mot.

1 kommentar:

  1. haha det är bra att du är seg. Det måste ju betyda att du har bättre saker för dig! Medan en annan praktiskt taget är så uttråkad att jag kastar mig över telefonen när det plingar till.. hehe, så egentligen,. Dåligt att du är så seg. Du skapar ännu mera tristess i mitt lilla liv. haha! :D :D

    SvaraRadera