söndag 16 oktober 2011

Jag glömmer att vi glömt allt om varann

Så börjar ytterligare en vecka gå mot sitt öde. I mataffärerna börjar de rusta för jul och musten är redan klar för försäljning. Livet rasar på i så snabb takt att jag knappt klarar av att hinna med och om några månader är julen år 2011 redan ett minne blott.
Nästa vecka kommer vara en intensiv vecka som aldrig förr. Jobba två dagar, 3 matcher samt skriva klart minst en skoluppgift lägg därtill några föreläsningar och vi är game. Men efter denna vecka lugnar det ner sig en aning vilket ska bli ganska skönt. Funderar på att åka hem till Ludvika om två veckor sen åker jag till Danmark om 4 veckor sen Borås veckan efter, eller så var det tvärsom Borås och sen Danmark. Jaja, vi får la se. Har varit ledig nu några dagar, var ute i fredags med alex, jocke och emma. Trevligt var det. Sen i lördags såg vi fotboll på O'learys där Liverpool fick ett oavgjort resultat mot United. Trevligt det också och världens godaste Bobby Orr burgare åt jag. Får bli fler gånger.
Idag har jag varit utan ork borde ha gjort något men har mest städat och gjort en förbaskat god kycklingsallad som jag kan äta resten av veckan om jag behöver. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske lyssna på Kent.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar