söndag 23 oktober 2011

Tänk så många broar jag bränt

Jaha, då var ännu en vecka till ända. Jag tycker inte om att skriva så egentligen det ger mig lite ångest och det har jag tillräckligt men jag försöker att inte tänka så mycket på det. Hösten gör mig väldigt ambivalent, vissa stunder är man skitglad medan andra stunder vill man bara gå och lägga sig. Jag antar att detta återfinns hos de flesta människorna för så är det nog, det är inte alltid party att vakna. Jaja, tänk att det finns människor som är så fruktansvärt lika mig de är få men de finns, bra och fina människor. Tänk.





Minns du Ismael?
Jag är din Ismael.

1 kommentar:

  1. Ah, känner igen det där. Väldigt störigt.
    Jättebra låt! Har lyssnat jättemycket på kent på sistone, det där albumet är så bra. Speciellt den låten, gamla ullevi och skisser för sommaren

    SvaraRadera