måndag 22 augusti 2011

Eternal moonshine of a spotless mind

Lite bitter för att jag inte kan komma ihåg mitt pypal-lösenord. Hade jag kunnat det så hade jag nämligen köpt en Ipad 2 nu. Men jag antar att det bara är dagar innan jag köper en. Jaja, Nu ska jag lägga mig och titta på en av mina favoritfilmer. Det är jag i ett nötskal, tittar aldrig på nya filmer, hittar jag någon jag gillar så slutar jag aldrig. Ibland skulle det ju vara kul att hitta något nytt. Fast hela samhället har väl precis som Filip och Fredrik påstår gått in i en cover-era. Ja, så kanske det är. Jag vill i alla fall uppnå något slags katharsis när jag lyssnat, läst, sett något och det är rätt lätt med denna film då Joel i filmen påminner mig om migsjälv. Där har jag mitt katharsis och därför är denna film en odödlig klassiker.





Jäklar, vad jag bloggar nu för tiden. Det kommer bli ordning snart, jag lovar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar