fredag 19 augusti 2011

Du och jag kan slåss om en plats i solen

Lyssnar på Kent idag. Var längesen jag lyssnade på Kent. Kent är överdängare vissa dagar.




Älskar "på drift" och snart är det november igen. Nästa fredag åker jag till min syster i Stockholm. Vi ska gå på teater och det ska bli riktigt skoj. Jag älskar att gå på teater men gör det alldeles för sällan. Sen börjar skolan och det ska också bli riktigt skoj.
Inte har jag varit i Ludvika en enda gång denna sommar, med andra ord har det varit en bra sommar. Nä, skoja bara ska försöka ta mig till Ludvika någon gång mellan september och december annars får väl jul bli nästa gång. Jaja, vi får se hur det blir.

Nu ska jag lyssna på Filip och Fredriks podcast. Bara för att de är typ de näst bästa och roligaste personerna i Sverige, strax efter mig men jag har ingen podcast så jag uppmanar er andra att lyssna på den ni också. Det här är nog första gången i mitt liv jag skriver att jag är bäst, tycker folk ska få inse det själva. Oj, vad har hänt med mig under natten? Blivit en douchebag kanske? Ta mig inte på allvar jag bara latjar med ord och meningar. Lyssna på Filip och Fredriks podcast den är bäst.

1 kommentar: