torsdag 11 augusti 2011

Jag tror jag ska kasta mig igenom ett fönster

Den här dagen kommer inte vara en del av mina memoarer (om jag nu kommer skriva några) det är ett som är säkert. Vaknade alldeles för sent, gjorde ingenting, kokade kaffe med för mycket vatten (min tankspriddhet håller i sig). Ikväll ska jag nog kanske dricka några öl med Jocke, hans bror och min syster. Hoppas denna dag får ett lite bättre avslut med andra ord.
Såg att nästa vecka börjar Göteborgskulturkalas och herremingud vad mycket bra saker det fanns där. Eldkvarn, TSOOL, Sahara Hotnights etc. förhoppningsvis kommer det bli en kanonvecka.

Tänkte avsluta detta med en Håkan låt. En av mina favoriter (fast det finns så många). Men den är så fin.




Gillar Håkans lilla prolog också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar