tisdag 30 augusti 2011

Sommarn snurrar fort när vi bara snöar bort

Här sitter jag sista kvällen innan skolan drar igång igen. Japp, imorgon är det dags att återuppta studierna. Kaffetermosen laddad som alltid och matlådan är redo att göra sitt jobb. Inte för att jag behöver matlåda imorgon börjar liksom klockan 13 så det är rätt lugnt. Vad har jag gjort idag då? Mest tittat på Seinfeld sedan städat och tvättat och nu bakar jag bröd (eller det är på jäsning just nu så antar att det bakar sig självt). Tänkte visa lite bilder från sommaren men bara några för jag orkar inte ladda upp en massa saker dessutom har jag ju mitt bröd att tänka på.

Andra långdagen med Emma och Jocke uppe vid masthuggskyrkan. Trevlig kväll, trevlig utsikt.
















Mitt rum andra veckan i Falköping. Minns ingenting från den veckan var så jäkla utmattad så jag vandrade mest runt som en vålnad.














Ett av alla practical jokes som utfördes under lägret. Vi lyfte ut en ledares säng och ersatte den med en toalett (han upptäckte det klockan 1 på natten)
















Bror poserar framför Berlinmuren i bästa Mando Diao pose
















Darth Vader posade på ett torg i Berlin. Tror han letade stormtroopers (oops)















Min bror blev tillfångatagen av ett Zoo (och Zoo med stor bokstav dessutom) i Berlin de påstod att det var nåt med Mando posen men jag vet inte han kan vara väldigt lik en Schimpans ibland.














Nån teambuildning lek i Sandared, som mitt lag vann så klart "Det finns ingen poäng i att vara näst bäst".






















Nu ska jag återgå till brödet. Ha det fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar