söndag 14 augusti 2011

I have forgiven Jesus

tänkte sätta ihop en sån här häftig lista på låtar som påverkat mig mest under mitt 22 åriga liv hittills. 5 låtar som varit en del i formandet av vad jag är idag. Let's start from number 5 (har alltid velat skriva så)

5.


4.


3.


2.


1.



Detta är låtar jag väldigt sällan lyssnar på idag, men i alla fall mellan åren 17-20 så har de varit en stor del av vardagen. Men ibland så kan jag inte motstå att sjunga med i "I take my life but I'm in doubt, just where my soul will lie, deep in the earth or way up in the sky" även idag och jag tycker absolut att dessa låtar tillhör toppen av musikhistorien (i alla fall Moz och BD)



back in the days (även om jag var supercool då så var jag inte för cool för att leka med lego inne på Ludvikas bank)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar