måndag 15 augusti 2011



Så barnsligt roligt. Får dock passa mig lite med det här klippet för det innehåller en avbild av en profet som hatar att bli avbildad. Snacka om tjinkig, fast ska jag snacka. Jag hatar att vara med på kort så jag kanske också kan bli en profet. Kanske ska skriva en bok som några kan använda för att sprida skräck i andra människor. Sen ska övriga samhället klassa in alla som läser min bok även om de bara nöjesläser den i ett fack och säga att mina läsare är farliga. Folk ska säga "ja, men det är nåt lurt med de där som läst hans bok, ger mig fan på att de vill kapa flygplan och köra sönder stora byggnader". Nä, främlingsfientlighet och rasism är nog det värsta jag vet. Har alltid haft den åsikten att invandrare gärna får komma hit och ju fler desto bättre. "Ja, men vi måste ju kunna ta hand om oss först" vad är det för argument? Ta hand om oss först. Jag skiter väl fullständigt ifall Sune-Rune Roland upp i Piteå inte får gå till jobbet, så länge någon går till det jobbet är jag nöjd. "Ja, men tänk på Sune-Rune Roland då, då har han ju inget jobb". Nä, förvisso men det brukar ju vara så att ju fler människor som bor i landet desto fler jobb kommer skapas. Jobb är ju en variabel, när jag gick samhäll-ekonomi så fick jag i alla fall lära mig att efterfrågan var ett krav för jobb. Det borde menas att kommer det fler folk in i landet så kommer efterfrågan öka på vissa produkter vilket kommer göra att företagen måste producera mer osv. "Ja, men tänk på den svenska kulturen". Vilken svensk kultur? "ja, men du vet midsommar! Det bästa vi har i Sverige". Tro mig jag är från Dalarna, jag vet att midsommar är bland det värsta vi har i Sverige, tar hellre ramadan om jag måste välja. "Ja, men kulturen! tänk på den svenska svenskheten, vi måste ju ändå funka tillsammans, vi har ju samma grund, vi är ju som ett lag". Om vi är som ett lag så vill jag byta. Den dagen mitt lag röstade in rasister i riksdagen så tappade jag respekten för mitt lag. Jag förstår att mitt lag gjorde det av rädsla, för det är så man missbrukar makt. Man skrämmer folk till att tycka samma sak. Det är därför jag inte har några problem att skriva att klippet i början innehåller profeten Muhammed, och av samma anledning skulle jag inte ha några problem att rita 40 000 avbilder av Muhammed. Däremot tycker jag att man kan visa respekt gentemot de stackarna som inte vill att deras profet ska avbildas, det vill säga de som är muslimer. Fast muslimer bryr sig troligtvis inte om det, precis som kristna skiter ifall någon skulle rita av Jesus med en morot uppkörd i röven. För den dagen vi låter rädsla styra oss, den dagen kan vi lika gärna ge upp


(förlåt men nu börjar det likna the ladder to heaven alldeles för mycket, ska försöka sluta men det är som en drog att skriva skitnödiga blogginlägg för att bevisa något för sig själv) (ser nu dock att Muhammed inte är med i klippet, rats en så bra poäng och så var han inte ens med)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar