lördag 3 september 2011

I think I'm alone now



Här ligger jag i soffan med min nya iPad. Den kom egentligen igår men hämta ut den idag. Känner mig helt färdig efter dessa två dagar. Igår heldag i skolan plus match och idag jobba från 8-12 fast jag kände mig mest överflödig. Jaja, så kan det va ibland. Exakt så här ser jag ut nu för tiden orakad och långhårig. Måste klippa mig när CSN trillar in och raka mig måste jag göra när jag orkar. Men på morgonen ställs man alltid med dilemmat dra sig 10 min längre eller raka sig. Ibland vinner det ena ibland det andra.















Ser rätt tjock ut, underbart med andra ord (fast egentligen är det bara en vacker dröm, glömde till och med bort att äta lunch och det händer sällan). Eller för att citera den dåligt dubbade tysken i beck-filmerna "Pondus kallas det för, på göteboska."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar