torsdag 8 september 2011

Take my hand come under cover, they can't hurt you now

Får ofta nu för tiden höra att jag är så positiv. Jag antar att det är bra. Förr fick jag alltid höra att jag var så negativ. Det såg jag som något bra då. Om jag får säga det själv så är jag faktiskt rätt positiv nu för tiden i jämförelse med förr så är jag väl superpositiv. Jag har dock alltid en förmåga att överanalysera allt och alla och alltid fundera på "varför". Jag ska försöka sluta med sånt där i alla fall i fel kontexter (kan ju stundtals vara bra att fundera "varför" när man är i skolan). Men det är ju positivt att vara positiv och positiv är bra cause there ain't no sin to be glad you're alive.

Nu ska jag promenera bort till Bimedicinska biblioteket borta vid Slottsskogen. Kaffe, muggen och Bruce i öronen så är det inga problem (känner mig typ som Gunde Svan vissa mornar) och nu brände jag min matlåda så att brandvarnaren satte igång. Shit happens, kör bara.


troligtvis världens bästa människa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar