fredag 16 september 2011

Tonight, tonight the strip's just right I wanna blow `em all out of their seats

Det är dagar som denna man vill slänga ut datorn, stänga av mobilen, ha en bil (och körkort) and go racing in the streets.







Some guys they just give up living
And start dying little by little piece by piece
Some guys come home from work and wash up
Then go racin' in the street




Visst, Håkan i all ära. Men Bruce. Kasserar man över 25 låtar inför the darkness skivan som enligt E-street band skulle blivit odödliga klassiker där bland "Because the night" bara för att de inte passar in i det budskap man vill förmedla då har man baske mig integritet.





Man skulle bo i USA alltså


Jag ser dessutom att min blogg är rätt populär hos Iphone användare. Det är precis så man ska läsa denna blogg, på resande fot även fast jag är alldeles för bra för på att lägga upp youtube-klipp men de kan ni skita i kanske inte i det här inlägget, men oftast. Ska försöka göra den mer smartphone vänlig och jag blir glad när jag tänker på att detta är ett inslag när människor ska göra något med sin vardag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar