torsdag 8 september 2011

Does the body rule the mind or does the mind rule the body, I don't know

Såg en kille idag vid centralstationen med mos i hela skägget, såg jäkligt coolt ut så bestämde mig för att se hur mycket mos som kan fastna i mitt skägg. Har inte rakat mig på en vecka nu så börjar bli bra skäggig men inte har det fastnat nåt mos i det än. Ska vänta några veckor och se om det har gjort det då. Annars så har jag inte varit så produktiv idag och är mest hungrig hela tiden vad är upp med det liksom? Kanske har fått binnikemask? Hade varit rätt tufft, har hört att de kan bli upp till två meter långa om man tar han om de väl. Kanske kan man lära de prata också men jag är inte helt säker. Haha, kul att ha en två meter lång talande binnikemask stickandes ut ur rumpan hela dagarna, vilket jäkla husdjur alltså. Jag vet inte vad jag skriver just nu kände bara för att skriva något. Läget är bra här, allt under kontroll förutom att jag är hungrig som en varg men det håller jag på att ordna. Lite kyckling med curry och massa chili så att man blir snorig och svettig, gott. Imorgon är det fredag dessutom.

















Sen om någon vet vad "jobs for smart people" är som är en stor trafikkälla för denna blogg så vore jag ytterst tacksam för svar.

Grattis bästa mor på 51 års dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar