tisdag 13 september 2011

Grattis världen nu öppnar Marnäs torg

Min bästa tid på dygnet är när jag borstar tänderna, blir så klok då så nu går det att kommentera anonymt för den som vill det, så nu förväntar jag mig kommentarer här. Äh, skoja bara, det gör inget om ingen kommenterar. Visste inte ens att det inte gick. Framförallt kommentera "det finns tid att kasta tärningarna" inlägget om ni vill. Har aldrig haft så många läsare. Över 3 stycken, nä, skoja bara över 4 var det. För alla vet att 4 inte är över 3. För er som inte vet det så blir jag så här när jag är övertrött, skulle säkert kunna skriva hur mycket som helst av den här varan men jag ska låta er slippa undan denna gång. Imorgon däremot kanske ni inte är lika säkra. Fast imorgon planerar jag att bara ligga hemma och dricka läsk och ta det lugnt. På fredag är det Håkan och vin och nu ska jag sova.




Jag gör alltid mitt bästa
För de jag älskar

1 kommentar: