tisdag 27 september 2011

Smar...t




Militant motståndare? Man undrar ju ifall den här grabben har alla höns hemma. Eller nä, det gör man inte det har bevisat så många gånger att han inte har.





"jag har gjort fel, men det har han också" Vafan är du helt pantad i röven Paulo. Om du vill så kan jag ta en diskussion med dig för jag vet att jag har rätt. Vad är det för argument? Maktargument nummer ett. Jag har rätt du har fel och har du rätt så ger jag dig en lavett? Det fira valet va?

Han motsäger ju sig själv i slutet också (känner mig korkad när jag måste vara så här explicit att Paulo Roberto motsäger sig, liksom det fattar väl alla). "När man ska välja vem som ska vara hemma så väljer man den som man tjänar på". Ja, just det där har du ju din sociala konstruktion. Pajas. Fan, gå ut och dricka öl med en 6 månaders gammal unge. Måste ju vara helt värdelöst, jäkla party pooper (bokstavligt talat)(obs skämt, tycker inte man ska gå ut och dricka öl med bebisar, pepsi är bättre).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar