lördag 17 september 2011

I saw two shooting stars last night, I wished on them but they were only satelites, is it wrong to wish on space hardware?

Igår var inte min dag för fem öre de som läste den här bloggen igår förstod kanske det. Den fortsatte i ungefär samma stil resten av dagen. Men det var ju Håkan igår också. Tack vare att Jocke jobbar på Liseberg så kunde vi undvika allt folk och smita in på den bortre ingången. Det var ändå för mycket folk så vi såg inte så mycket. De andra drog iväg och drack öl medan jag tog mig framåt och hitta en rätt bra plats i folkhavet. Det var kul att se Håkan igen och jag såg bättre än vad jag gjort på tidigare spelningar i år. Brukar alltid komma någon 2 meters snubbe och ställa sig precis framför. Efter det här åkte vi till Henriksberg drack ett par öl och när de andra åkte för att äta så åkte jag hem, orkade verkligen inte mer. Fick gå från Centralen som vanligt och alltid lika hemtrevligt när man promenera förbi kyrkogården med texten "tänk på döden".

Idag får vi se vad jag ska göra. Kanske leka med några klasskamrater, egentligen är det dumt att skriva klass framför för de är väldigt goda vänner. Just nu sitter jag och dricker Pepsi och lyssnar på Betner på bandit (vet inte varför jag gillar ju inte ens Betner så mycket). Tjipp tjopp sockertopp ha det bra allihopa.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar