onsdag 7 september 2011

Jag tog en roll när du blev sjuk, en roll som krävde hårdare hud

Jaha, då var morgonen här igen. Snart dags för de första coaching-samtalen. Denna gång blir det uppföljning på förra veckan och det här blir även de sista för denna gång. Det är roligt med coaching samtal. Är någon sugen så hör av dig dessutom får du ha mig a rising star med glimten i ögat.


Jag ska Brandman Sam posa varje dag, livet blir så mycket roligare då.




Har inget spårvagnskort och CSN håller hårt i pungen (penningapungen alltså) så jag får promenera till skolan. Tror jag har 37 kr att leva på men det finns ingen anledning att oroa sig över pengar eftersom det finns så sjukt mycket av dom här i världen. Dessutom är det ju skönt att gå det tar bara lite längre tid.

1 kommentar:

  1. tummen upp. härligt att du är positiv. CSN håller i hårt i pungen ja

    SvaraRadera